NAŠ CILJ
Naš cilj je da obezbjedimo i trajno održavamo svoje mjesto među vodećim organizacijama u privrednoj grani u kojoj poslujemo i postanemo sinonim za uspješnu organizaciju, koja svoj uspjeh gradi obezbeđujući zadovoljstvo korisnika.
Ovaj cilj ostvarujemo:
- uspostavljanjem, primjenom, održavanjem i stalnim poboljšavanjem sistema menadžmenta kvalitetom, prema zahtjevima standarda ISO 9001:2015, te održavanjem konzistentnog nivoa kontrole kvaliteta,
- kvalitetom svih naših proizvoda i usluga i stalnim povećavanjem stepena zadovoljenja korisnika kroz ispunjavanje njihovih zahtjeva, uz nastojanje da prevaziđemo njihova očekivanja,
- razvojem i inovacijom proizvoda i usluga u skladu sa zahtjevima tržišta,
- neprekidnim ulaganjem u tehničko-tehnološki razvoj i unapređivanjem procesa kako bismo doprinijeli efikasnijem i efektivnijem funkcionisanju i stalnom poboljšavanju sistema menadžmenta kvalitetom,
- identifikovanjem, analizom, vrednovanjem i upravljanjem rizicima i prilikama koji se mogu javiti u procesu obavljanja poslovne aktivnosti,
- postavljanjem, praćenjem i preispitivanjem stepena ostvarivanja godišnjih mjerljivih ciljeva na svim organizacionim nivoima,
- preduzimanjem mjera za unapređivanje kvaliteta saradnje i uspostavljanjem partnerskih odnosa sa isporučiocima,
- adekvatnom motivacijom svih zaposlenih i očuvanjem njihovog zdravlja i bezbednosti na radu,
- stvaranjem i održavanjem organizacione kulture koja promoviše proaktivno djelovanje i kontinuirano poboljšavanje i
- stalnim sticanjem novih znanja i podsticanjem timskog rada u cilju postizanja zajedničkih uspjeha.
Ocena kvaliteta proizvoda od strane korisnika jedino je mjerilo, a zadovoljstvo poslovnih partnera najvažniji je cilj.
Dolinić Duško, dipl. ing. rud. Direktor